Esther Klein
Artikelen van deze auteur
Antioxidanten gezond voor de longen
- Door Esther Klein
- Gepubliceerd: 11/29/2006
- antioxidanten
- Nog niet gewaardeerd
Antioxidanten gezond voor de longen
2001 - Onderzoek aan de Universiteit van Buffalo heeft uitgewezen dat er een verband is tussen antioxidanten enerzijds en een goede longfunctie anderzijds....
2001 - Onderzoek aan de Universiteit van Buffalo heeft uitgewezen dat er een verband is tussen antioxidanten enerzijds en een goede longfunctie anderzijds....
Suppletie met bètacaroteen vermindert vrijeradicalenactiviteit bij patiënten met cystische fibrose.
- Door Esther Klein
- Gepubliceerd: 11/29/2006
- beta-caroteen
- Nog niet gewaardeerd
Suppletie met bètacaroteen vermindert vrijeradicalenactiviteit bij patiënten met cystische fibrose.
1998 - Een verminderde werking van de alvleesklier veroorzaakt bij patiënten met cystische fibrose een verslechterde vetopname en tevens tekorten aan vetoplosbare vitamines....
1998 - Een verminderde werking van de alvleesklier veroorzaakt bij patiënten met cystische fibrose een verslechterde vetopname en tevens tekorten aan vetoplosbare vitamines....
Visolie antioxidantcombinatie remt luchtwegaandoening
- Door Esther Klein
- Gepubliceerd: 11/29/2006
- antioxidanten
- Nog niet gewaardeerd
Visolie antioxidantcombinatie remt luchtwegaandoening
1999 - Een voedingspatroon, rijk aan antioxidanten, plantaardige oliën en visolie lijkt de schadelijke werking van een ernstige aandoening aan de luchtwegen te verminderen.....
1999 - Een voedingspatroon, rijk aan antioxidanten, plantaardige oliën en visolie lijkt de schadelijke werking van een ernstige aandoening aan de luchtwegen te verminderen.....
Gevolgen van stress aangepakt door vitamine C
- Door Esther Klein
- Gepubliceerd: 11/29/2006
- Nog niet gewaardeerd
Gevolgen van stress aangepakt door vitamine C
1999 - Extra vitamine C in een hoge dosering pakt mogelijk de negatieve gevolgen van stress aan, zo blijkt uit Amerikaans onderzoek....
1999 - Extra vitamine C in een hoge dosering pakt mogelijk de negatieve gevolgen van stress aan, zo blijkt uit Amerikaans onderzoek....
Bètacaroteen voorkomt hartinfarct
- Door Esther Klein
- Gepubliceerd: 11/29/2006
- beta-caroteen
- Nog niet gewaardeerd
Bètacaroteen voorkomt hartinfarct
- Een hoge inname van bètacaroteen blijkt ouderen te beschermen tegen allerlei vormen van hart- en vaatziekten....
- Een hoge inname van bètacaroteen blijkt ouderen te beschermen tegen allerlei vormen van hart- en vaatziekten....
Vitamine C bij hartziekte
- Door Esther Klein
- Gepubliceerd: 11/27/2006
- Nog niet gewaardeerd
Vitamine C bij hartziekte
- Vitamine C blijkt bij mensen met ziekten aan de kransvaten de effecten van een vetrijke maaltijd teniet te doen....
- Vitamine C blijkt bij mensen met ziekten aan de kransvaten de effecten van een vetrijke maaltijd teniet te doen....
Hoge dosis vitamine C beschermt bloedvaten
- Door Esther Klein
- Gepubliceerd: 11/26/2006
- Nog niet gewaardeerd
Hoge dosis vitamine C beschermt bloedvaten
- Vitamine C voorkomt hoogstwaarschijnlijk dat een te hoge homocysteïnespiegel bloedvaten beschadigt waardoor atherosclerose optreedt.... 14;100(11):1161-8.
- Vitamine C voorkomt hoogstwaarschijnlijk dat een te hoge homocysteïnespiegel bloedvaten beschadigt waardoor atherosclerose optreedt.... 14;100(11):1161-8.
Vitamine C tegen hoge bloeddruk
- Door Esther Klein
- Gepubliceerd: 11/26/2006
- Nog niet gewaardeerd
Vitamine C tegen hoge bloeddruk
- Vitamine C is mogelijk een goede vervanger voor medicijnen bij hoge bloeddruk. Voor hartpatiënten zou dit een eenvoudig en goedkoop alternatief betekenen....
- Vitamine C is mogelijk een goede vervanger voor medicijnen bij hoge bloeddruk. Voor hartpatiënten zou dit een eenvoudig en goedkoop alternatief betekenen....
Vitamine-C-behandeling tegen hartfalen?
- Door Esther Klein
- Gepubliceerd: 11/26/2006
- Nog niet gewaardeerd
Vitamine-C-behandeling tegen hartfalen?
- In een onderzoek is aangetoond dat vitamine C de kwaliteit van de bloedvaten verbetert bij patiënten met hartfalen....
- In een onderzoek is aangetoond dat vitamine C de kwaliteit van de bloedvaten verbetert bij patiënten met hartfalen....
Vitamine C tegen de griep en verkoudheden
- Door Esther Klein
- Gepubliceerd: 11/26/2006
- Nog niet gewaardeerd
Vitamine C tegen de griep en verkoudheden
- Uit onderzoek bij 168 proefpersonen bleek dat een vitamine C-suppletie bescherming gaf tegen griep en verkoudheid....
- Uit onderzoek bij 168 proefpersonen bleek dat een vitamine C-suppletie bescherming gaf tegen griep en verkoudheid....
